П`ятниця, 19.04.2024, 18:02

КЗ "Лозівський Палац дитячої та юнацької творчості

Меню сайту
Категорії розділу
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 142
Block title
Block content
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головне управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації Педагогічна преса

Модель формування професійної компетентності педагогів

 

Єдина педагогічна тема закладу:

«Створення інноваційного освітнього простору, сприятливого для професійного зростання педагога та соціалізації особистості» 

Апробаційно-впроваджувальний етап

(2021/2022, 2022/2023 навчальні роки)

(набуття власного досвіду)

Мета: визначення ступеня аксіологічного мислення членів педагогічного колективу;

вивчення досвіду роботи керівників гуртків і виявлення труднощів з подальшою їх корекцією;

апробація моделі формування керівника гуртка як висококомпетентного фахівця.

Основні завдання:

·  впровадження досвіду з реалізації теми в роботу педагогічного колективу;

·  корекція діяльності керівників гуртків, які мають труднощі в роботі над єдиною педагогічною темою;

·  апробація системи діяльності закладу та керівників гуртків у процесі реалізації єдиної педагогічної теми.

Прогнозовані результати:

·  розробка планів роботи методичної ради щодо відбирання матеріалу для вирішення поставленого питання;

·  вироблення рекомендацій щодо використання прийомів зміцнення в дітей переконання про цінність освіти;

·  подолання в роботі керівників гуртків утруднень, що виникають у процесі реалізації єдиної педагогічної теми закладу;

·  підвищення професійної компетентності педагогічних працівників у ході реалізації поставлених завдань.

Шляхи реалізації:

Створення умов для вирішення поставлених завдань:

1. Оформлення довідково-інформаційного методичного куточка з визначеної єдиної педагогічної теми.

2. Удосконалення системи роботи керівників гуртків у контексті єдиної педагогічної теми.

3. Вивчення досвіду роботи педагогів, які працюють над аналогічними темами.

4. Проведення інструктивно-методичних нарад, лекцій, дискусій для керівників гуртків, які реалізують окремі аспекти даної теми.

5. Удосконалення належного спрямування всіх форм методичної роботи, активізація роботи методичних об’єднань.

6. Організація наставництва, консультацій для молодих педагогів.

7. Організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів.

8. Аналіз напрацьованого практичного досвіду.

9. Система моніторингових досліджень рівня інноваційної культури педагогів-дослідників, досягнень вихованців, тестування дітей і батьків.

10. Створення умов і забезпечення ефективної роботи методичних об’єднань, школи становлення майстерності педагога.

11.Організація взаємовідвідування занять, вивчення й виконання педагогами запропонованих методичних рекомендацій.

12.Створення банку інформації щодо впровадження теми в освітній процес закладу.

13.Творчі звіти кращих педагогів за результатами роботи над єдиною педагогічною темою.

Управлінська діяльність:

1.       Реалізація моделі управлінської системи в межах єдиної педагогічної теми.

2.       Виявлення нових педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок у досвіді творчо працюючих педагогів з метою поширення досвіду.

3.       Моніторинг професійної компетентності педагога.

4.       Моніторинг результативності роботи методичних структур.

5.       Залучення керівників гуртків до творчого педагогічного пошуку в процесі реалізації теми.

6.       Тиждень педагогічної майстерності. Калейдоскоп інноваційних педагогічних технологій.

7.       Атестація як засіб вивчення системи роботи керівника гуртка й підвищення професійної компетентності педагога (творчі звіти);

8.       Підготовка й публікація матеріалів «Від творчості педагога до творчості вихованця».

9.       Педагогічна рада: «Особиста, соціальна та професіональна успішність суб’єктів освітнього процесу»

10.  Тренінгові заняття «Професійне самовдосконалення та життєве цілепокладання».

11.  Психолого-педагогічний семінар «Індивідуальна траєкторія розвитку обдарованої дитини».

12.  Круглий стіл «Засоби підвищення ефективності спілкування в системі «педагог-вихованець».

13.  Семінари-практикуми:

·  «Творча співпраця педагогічного колективу, вихованців та батьків у формуванні громадянської активності дитини»;

·  «Культура здоров’я як чинник формування здоров’язбережувального середовища».


Методичні рекомендації щодо організації профорієнтаційної роботи з вихованцями гуртків закладу позашкільної освіти

https://docs.google.com/document/d/1ZMu1mz5soTr7wr6xHnbFsLsOI-sJnhP-/edit?usp=sharing&ouid=113174735436292473661&rtpof=true&sd=true

3